webida webida

اخبار و مقالات حوزه نرم افزار و کامپیوتر

طراحي وبسايت با 20 ميليون تومان

داشتن يك وبسايت، همواره هيجان‌انگيز است؛ اما وقتي با بودجه محدودي مواجه هستيد، اين سفر چالش‌برانگيز مي‌شود. به عنوان مدير يك كسب‌وكار كه مي‌خواهد حضور آنلاين خود را آغاز يا گسترش دهد، ممكن است سئوال برانگيز باشد كه آيا مي‌توان با يك بودجه محدود، وبسايتي ايجاد كرد كه هم جذاب باشد و هم بازدهي مناسبي داشته باشد؟

در اين مقاله قصد داريم تا شما را راهنمايي كنيم كه چگونه مي‌توانيد يك سايت جذاب اما با بودجه محدود، راه‌اندازي كنيد. همراه ما باشيد...

طراحي سايت با كمترين قيمت

عنوان "طراحي سايت با كمترين قيمت" جمله‌اي است كه بسياري از كساني كه سايت طراحي مي‌كنند، استفاده ميكنند. اگر كمي در اينترنت و يا حتي كانالهاي تلگرامي جستجو كنيد، فريلنسرهايي را خواهيد يافت كه حاضر هستند حتي با مبلع 2 ميليون تومان، سايت شما را طراحي كنند! اما نكته بسيار مهم اين است كه متاسفانه 99% سايت‌هايي كه با اين مبالغ طراحي مي‌شوند، فاقد هرگونه اصول استاندارد طراحي سايت و حتي سئوي سايت هستند.

در واقع شما هزينه‌اي كه مي‌كنيد، برگشت‌پذير نيست و هيچگونه درآمدي از وب‌سايت خود را نمي‌توانيد متصور شويد! زيرا گوگل به سايت‌هايي رتبه مي‌دهد كه مالكان اين وب‌سايت‌ها، از يك اصول و قواعد خاص ييروي كنند كه در 99% سايت‌هايي كه با مبلغ بسيار پايين طراحي شده‌اند، نمي‌توان يافت. شما به سايت خود اهميت بدهيد تا گوگل هم به سايت شما اهميت بدهد.

معرفي شركت طراحي سايت با بهترين كيفيت در تهران
آژانس خلاقيت وبيدا، يكي از شركت‌هاي نوپا است كه توسط جوانان خلاق و بادانش ايران‌زمين با رويكردي نوين، تاسيس شده‌است. مجموعه وبيدا، همواره تلاش ميكند تا خلاقانه‌ترين وب‌سايت‌ها را به همراه بهترين قيمت ممكن، براي مشتريان خود طراحي كند. آغاز چالش‌هاي وبيدا از سال 1402 شروع شده و تا به اين لحظه، ادامه داشته است.

با استفاده از خدمت طراحي سايت وبيدا، شما مي‌توانيد وجه تمايزهايي از جمله موارد زير را در وبيدا بيابيد:

قيمت
خلاقيت
رابط كاربري و تجربه رابط كاربري
سرعت
پشتيباني
و...

نمونه سايت‌هاي طراحي شده از مجموعه وبيدا

افراد و شركت‌هاي مختلفي وجود دارند كه به مجموعه وبيدا اعتماد كرده‌اند و جواب اين اعتماد را هم به خوبي گرفته‌اند. برخي از اين سايت‌ها عبارت‌اند از:

uixwithme.com
dartoot.com

7eghlimgroup.com
landa.gammadesk.com
tanbalbashi.ir
yeralmaa.ir

قيمت طراحي سايت با مجموعه وبيدا

قيمت طراحي سايت با وبيدا، از 20 ميليون تومان آغاز مي‌شود كه البته با توجه به نياز مشتري، تغييراتي خواهد داشت. با استفاده از وبيدا، هزينه هاست و دامنه به مدت 1 سال كاملا رايگان بوده و ui اختصاصي نيز براي شما طراحي مي‌شود.

ثبت سفارش طراحي سايت از webida

براي ثبت سفارش كافيست داخل سايت وبيدا شويد:

سفارش طراحي حرفه اي وبسايت

 


منبع: طراحي وبسايت با 20 ميليون تومان از آژانس خلاقيت وبيدا


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/2/15 ساعت: ۱۳ توسط:nafas-web :